Neki kampánypénz, nekünk 2 év kemény meló. Nem keveset tapsolt el a kormánypárt, többet is, mint lehetett volna.
A vámpírkormány foggal-körömmel ragaszkodik a hatalomhoz. Csak a közösségi médiás reklámokra többet költöttek, mint amennyit ténylegesen szabad lett volna az egész kampányra.
Ehhez képest igen csekély különbséggel, de az Orbán-báb Koncz Zsófia nyerte az időközi választást Borsodban. A Fidesz a tisztességtelen eszközökhöz folyamodott, volt olcsó krumpli, ingyen laptop, jópofáskodó miniszter, erről itt írtunk részletesen:
5,5 millió forint ment Facebook reklámokra
-írja a Telex. Rengeteg pénz, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy ebben még benne sincsenek az egymást érő plakátok, a zsákos krumpli, meg a tehetős haverok sztárkodása. A szabályozás szerint egy országgyűlési képviselőjelölt 5,4 milliót költhetne a teljes kampányára. Ezt a borsodi Fidesz-csicska már a Facebook hirdetésekkel túllépte.
A KSH statisztikája szerint egy Hajdú-Bihar megyei nettó átlagkereset 215390 forint. Ha ezzel számolunk, akkor kijön, hogy 25 hónapig kellene dolgoznia egy hajdúsági adófizetőnek 5,5 millióért. Ezt az összeget Koncz Zsófia kampányára mindössze 2 hónap alatt szórták el.